8M: Exposició “Dones pioneres en salut a Catalunya”

L’Equip d’Atenció Primària Plaça Catalunya (CAP Bages), acollim, durant un mes, l’exposició itinerant que ens va inspirar per publicar al 10/03/2017 sota el títol “Dones pioneres en salut a Catalunya“.

Avui, Dia Internacional de la Dona, volem retre homenatge a aquelles dones que foren pioneres, precursores, valentes, empoderades, resistents, lluitadores, en l’àmbit de la salut a casa nostra i que ens van obrir camí.

Per aquest motiu, ens hem trobat totes, amb mascaretes liles, per acompanyar-les a elles, les que ens van precedir, i donar el tret de sortida a l’exposició.

Us volem convidar a totes a gaudir-ne i, qui sap, si a formar-ne part algun dia.

#8M #DiaInternacionaldelaDona #ALICSIGUALS

Quant a plcatalunyamanresa

EAP Plaça Catalunya - Manresa
Aquesta entrada s'ha publicat en #8M, #ALICSIGUALS, #aprimària, #DiaInternacionaldelaDona, EAP Plaça Catalunya, Gerència Territorial Catalunya Central, Informació i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.